عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

سوگلم سه ساله شد

1393/6/8 8:27
نویسنده : مامان فاطمه
914 بازدید
اشتراک گذاری

سه سال از روزی که با آرزوی دیدنت قدم به بیمارستان گذاشتم میگذره...گذشت و سرعت این گذر باور کردنی نیست، چه زود گذشت اولین قدمت اولین حرفت اولین دندونت و اولین هایی که بایاد آوریشون لبخندی از شیرینی و دلتنگی روی لبم میاره و حالا من مادر دخترک موکمند و خوشکلی هستم سه ساله که وجودش باعث خوشبختی و افتخار ماست ، تنها حرفی که همیشه و همیشه تکرار کردم و خواهم کرد دوستت دارم است که با گفتنش آرامشی به دلم مینشیند...

 

امسال با بابایی تصمیم گرفتیم خودمون 3 تا واست تولد بگیریم

عصری قبل از اینکه بیایم خونه مادر دنبالت رفتیم کیک و کادوی تولدتو گرفتیم و اومدیم خونه

وقتی اومدیم متوجه شدم وسایل خاله هنوز خونمونه و اونا شب دوباره میان خونمون آخه شب قبل هم خونمون بودن

منتر موندیم تا اونا هم بیان و با هم جشن بگیریم که مادر زنگ زد گفت ما هم داریم میایم خونتون و خلاصه دورت حسابی شلوغ شد

تم تولدت امسال گل و پروانه بود

 

و هر سال به یمن گذاشتن قدمهای پر برکتت به دنیای ما تمام زیرپایت را گلباران می کنیم و ستاره تا ستاره را برایت آذین میبندیم تا بگوییم تولدت مبارک بهترینم

سبا و ستایش و محمد صاگت:

واسه تولد تو باید دنیا رو آورد

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا آسمون برد....

زیبای منی

رویای منی

باورت میشه که تو همه دنیای منییییییی

ستایش در یک سالگی:

ستایش در دو سالگی:

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست نازنینم

تولدت مبارک

پسندها (1)

نظرات (0)