عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

37 ماهگیت مبارک شیرین ترین عصاره زندگیم

1393/7/4 12:49
نویسنده : مامان فاطمه
655 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختری دارم از جنس ماه زیبا و به رنگ مهتاب

 

دختری دارم از جنس گل ....لطیف و زیبا و خوشبو....هر روز مانند غنچه ای باز  

 می شود و تمام خانه سرمست از بوی خوشش

 

دختری دارم مانند صدف سخت و محکم و قلبش بسان مرواریدی زیبا و بسیار

گرانبها

دختری دارم با قلبی فرشته گونه مهربان و بی آلایش ساده ساده

 

دختری دارم مانند باران می بارد گاهی اما کوتاه......مانند ابر بهاری.....

 

دختری دارم از جنس خورشید گرم و دلچسب....هر بامداد می درخشد....خانه ام

نور باران میشود....گرمایش دلگرممان می کند و عاشقتر....

 

دختری دارم آبی آبی مانند دریا، زیبا ، آسمانی و گاهی هم خروشان

 

دختری دارم مانند نسیم....خنک ودل انگیز ....وقتی می وزد لبریز می شوم از حس

غرور...حس خوش مادر بودن.....گویا با هر بار وزیدنش به من تلنگر می زند....    

    و میگوید مادرم من هدیه ای از جانب خداام....شکر گزارش باش

 

دختری دارم بی همتا

 

دخترم ، نازنینم 37 ماهگیت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)