عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

همسرم تولدت مبارک

1391/4/26 20:18
نویسنده : مامان فاطمه
220 بازدید
اشتراک گذاری

 

٢٧ تیر ماه با شکوهترین روز هستیست
روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد
به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک
زیبازیبازیبازیبازیبا

دنیای ی

 همسر خوبم کاظم جان


 اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم


اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم


اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم


اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم


ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق

اما هر چه هستم دوستت دارم

 نایت اسکین

 امروز هوا دوباره
حس قشنگی داره
نم نم عشق و مستی
از آسمون میباره
تولدت مبارک
ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
بسته به تو جون من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)