عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

روز مرد مبارک

1393/2/22 11:34
نویسنده : مامان فاطمه
539 بازدید
اشتراک گذاری

ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریك می گویم.

برای همه وقت هایی که به حرف هایم گوش دادی.برای همه وقت هایی که به من جرات و شهامت دادی.برای همه وقت هایی که منُ تو آغوشت گرفتی.برای همه وقت هایی که با من شریک شدی.برای همه وقت هایی که با من به گردش اُمدی.برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی.برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی.برای همه وقت هایی که منُ تحسین کردی.برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من بودی.برای همه وقت هایی که گفتی "دوستت دارم" برای همه وقت هایی که تو فکر من بودی.برای همه وقت هایی که برام شادی اُوردی.برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی.برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی.برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی.برای همه وقتایی که ناراحتت کردم  و همش نق نق کردم و تو دم نزدی ازت ممنونم... برای تک تک ثانیه هایی که تا امروز همراهیم کردی و تنهام نذاشتی و عشق و محبتتُ نثارم کردی...     

         ازت ممنونم عشقم

بابا کاظم روزت مبارک دوست دارم( ستایش)

 

بابایی روزت مبارک

 

و اینم واسه بابای خودم:

 

خدای اطلسی ها با تو باشد

پناه بی كسی ها با توباشد

تمام لحظه های خوب یك عمر

به جزء دلواپسی ها با تو باشد.....

پدر عزیزم روزت مبارك.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)