عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

5امین سالگرد ازدواج

1391/9/1 8:22
نویسنده : مامان فاطمه
247 بازدید
اشتراک گذاری

 

لاو

مهتاب برف زیبا و سفید  را به آرامی نوازش میکند و شبی رویایی و افسونگر را نوید میدهد.

در آن شب آرام و سفید، فقط عشق است که جریان دارد و لبهای عاشق و معشوق را به سوی هم میراند و ناگهان در هم قفل میشوند.

و سکوت همه جارا فرا گرفته است.

 تنها یک زمزمه به گوش میرسد،

دوستت دارم برای همیشه.

وخوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است .

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی وزیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو

عشق را با تو تجربه کردم ، امید به زندگی را در تو آموختم  ،محبت را در قلب تو یافتم ،

 با هر تپش قلبم میگویم

 دوستت دارم و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست …

 کاظم عزیزم دوستت دارم

signtag00357.gif

خدا تو رو آفرید که من تنها نمونم
که اسمتو شب و روز بشه ورد زبونم
خدا نگاه تو رو گره زد به نجابت
تا من آسی از بند راضی شم به اسارت
خدا با مهربونی دلتو آشنا کرد
تو قلب سوت و کورم چه محشری به پا کرد
خدا تو رو آفرید که معجزه ببینم
تا وقتی که تو باشی منم عاشقترینم
خدا دلو به من داد تا به تو مبتلا شم
که روز میلاد عشق دست خالی نباشم
خدا تو رو به من داد تا تو قلب تو جا شم
تو مروارید احساس من صدف تو باشم
من صدف تو باشم

سالگرد ازدواجمان مبارک......

مبارک......

مبارک......

47.gif

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله
1 آذر 91 8:24
خواهر عزیزم سالگرد ازدواجت مبارک ایشالا در پناه خدای مهربون همیشه خوشبخت و شاد باشید
کاظم
1 آذر 91 10:31
ممنون عزیزم از این همه محبت و احساس ممنون واسه همه خوبیهات ممنون واسه همه مهربونیات ممنون واسه همه کارهای خوبی که واسه من انجام میدی. انشاالله که بتونم گوشه ای از کارهاتو جبران کنم. فاطمه جان میخوام بگم تو این 5 سال واقعا طعم واقعی زندگی رو چشیدم و به خوشبختیی رسیدن رو با تو تجربه کردم. دوستت دارم عاشقتم
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
1 آذر 91 14:20
عالیه مامانی با سلیقه