عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

20 ماهگیت مبارک

1392/2/3 10:4
نویسنده : مامان فاطمه
155 بازدید
اشتراک گذاری

 

taart12.gif                  

این روزا با داشتنت، با بودنت، با حضور گرمت، دوباره دارم احساس عاشقی می کنم.

 

احساس می کنم همه بهترین های دنیا رو دارم.

  می دونی بهترین های دنیا واسه من چیه؟!

  بهترین وقت دنیا همون وقتیه که تو به دنیا اومدی و قدم های بهشتی خودتو توی این دنیای خاکی گذاشتی و شدی بهشت من و بابایی.

  بهترین لحظه دنیا اون لحظه ایه که در آغوشت می گیرم و سر کوچولوت و روی سینه ام می زاری و آروم می گیری و پر می شی از آرامش و امنیت. 

 بهترین عطر دنیا بوی خوش تنته وقتی گردن قشنگت و بو می کنم و با خودم فکر می کنم تا حالا هیچوقت همچین بوی خوشی هیچ جایی به مشامم نرسیده بود.

  بهترین رنگ دنیا رنگ اون چشمای پاک و معصومته که وقتی دارم باهات حرف می زنم زل می زنی توی صورتم و با دقت به حرفام گوش می دی.  

بهترین حرکت دنیا حرکت اون دستا و انگشتای کوچولوته که دستام و می گیری توی دستت و با انگشتام بازی می کنی.  

بهترین طعم دنیا طعم شیرین اون بوسه هاس که از گونه های ظریف و نرمت می گیرم و نمی دونم چرا هیچوقت از این کار سیر نمی شم. انگار هر بار واسه بوسیدنت حریص تر از قبلم.

  بهترین خنده دنیا صدای قهقهه خنده هاته وقتی بابایی داره باهات بازی می کنه و از ته دل می خندی و شادی.

  بهترین نوازش دنیا اون وقتیه که توی بغلمی و ناگهان دستات و می بری سمت سرم و با ظرافت شروع می کنی به ناز کردن موهام.

  بهترین صدای دنیا صداهای قشنگیه که از اون حنجره کوچولوت خارج می شه و هر کدومش برام یه معنی خاص می ده.

  بهترین هوای دنیا همون هواییه که تو توش نفس می کشی و نفس من و بابایی به نفس تو بنده.

  بهترین حس دنیا همون احساسیه که به خاطر تو، توی وجود مامان شکل گرفته. یه احساس قوی و عاشقونه. یه عشق آسمونی و پاک، بدون خودخواهی ، بدون غرور ،بدون انتظار ، بدون توقع .فقط و فقط به خاطر خودت.

  بهترین خونه دنیا همین خونه نامرتبیه که از وقتی راه افتادی یه لحظه مرتب نمی مونه و هر چیزی یه گوشه ای افتاده.  

اینا که برات نوشتم فقط یه کوچولو از بهترین های دنیاس که تو به من هدیه دادی.  

دیگه چی کم دارم وقتی بهترین ها رو با تو دارم؟!

22.gif
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهار
15 اردیبهشت 92 0:50
سلام عزیزم! مرسی که به وب ما سر زدین! برای تغییر قالب میتونید از سایت های مانند http://pichak.net/ استفاده کنید و کد اون رو داخل ویرایش قالب paste کنید روبوت نی نی وبلاگ اون رو ترجمه می کنه اما ممکنه که امکان آمار بازدید کننده وبلاگ رو نداشته باشه بهتره که قبل از اینکار یه back up از قالب قبلیت بگیری تا اگه این امکان نداشت از داخل کد قالب قبلی بتونی دوباره برش گردونی!!!
ریحانه(مامان پارسا)
19 تیر 92 11:11
خیلی خوش سلیقه ای مامان جون