عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

لغت نامه 19 ماهگی

1392/1/20 13:29
نویسنده : مامان فاطمه
179 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

اینجا درهوای نمناک عاشقانه، همدم آشنایی ست که هرروزدرسایه روشنی از کوچه باغ زندگی جاری میشود وهرروز تنها یک بغل ازمحبت خالصانه توست که خالیه دستهایش راپرمیکند توکه آبی ترین مصداق حضورصداقتی . .

خوبه من ، هرروز زیباترین ترانه لحظه های خاموشم صدای نفسهای توست وسادگیه بی شاعبه ی صدایت که چقدربوی عشق میدهد. .

 

راست میگویم گستره آسمان طپش های خودرادرسینه تومیجوید،، آنجاکه مهربانی درسایه لطیفترین واژه قرن معنامیشود وعشق درباشکوهترین جلوه خویش خودنمایی میکند ومن دربرابراینهمه همیشه تنها یک دنیا دلتنگی دارم که باتمام احساسم نثارت میکنم  ،

 

باهمان دستهای خالی که همیشه درتمنای محبت توست  . .

تُ مُ= تخم مرغ

کَکه= کره

خیا=خیار

بی بی= baby- بی بی- کیوی

بیب= سیب

دوغ

نَنه: ننه

هُِ: hello

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)