عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

شیرین زبونیهات توی 24 ماهگی

1392/6/13 8:52
نویسنده : مامان فاطمه
179 بازدید
اشتراک گذاری

ماه من . .

تاابدکنارآشیان توآشیانه میکنم

فضای آشیانه راپرازترانه میکنم

کسی سوال میکند بخاطرچه زنده ای؟

ومن برای زندگی تورابهانه میکنم . .

 

 

دیگه جملات 3 و 4 کلمه ایت بیشتر شده و هر روز که می گذره بیشتر منو شیفته و مجنون می کنی با اون کلمات و جملات نازت و با اون صدای زیبا و اداهای خاصت موقع حرف زدن و هر روز بیشتر از پیش خدا رو شکر می کنم که چنین دختر باهوش و شیطون و ملوسی به من داد و ما رو لایق این دید که تو رو به ما بده و ما انتخاب شدیم برای با تو بودن چیزی که نهنه تکرار میشه و نه تکراری

 

شیرُِم - شیرَم

شیشه

پیاژ

دودایش: ستایش

بادر: مادر

مسود: مسعود

آففه: عاطفه

سبایی

بَبشید: ببخشید

عژیژم: عزیزم

اونه : خونه

بریم

بیا زود

بدو

بیشین

نکن

نه آمو

بده

گزل: غزل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)