عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

روزتان مبارک

1392/3/4 13:30
نویسنده : مامان فاطمه
156 بازدید
اشتراک گذاری

بابا کاظم روزت مبارک (از طرف ستایش)

 roze pedar 90 مجموعه پیامک های مخصوص روز پدر و ولادت حضرت علی ( ع )

پدرم :

پدر جان

سحرگاهان که نسیم آیتی

از پاک بودن را به گل ها هدیه میبخشد

به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت

خوب دیدن، خوب بودن، خوب ماندن را

با تمام وجودم دوستت دارم.


پدر بزرگوارم،

تو گرانمایه ترین تصویری

من اگر  قاب تو باشم کافی است.

امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی و سایه بلندت همواره بر سر ما باشد.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کاظم
12 خرداد 92 22:48
ممنون بابایی کی باشه خودت بیای بهم تبریک بگی بابایی