عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

نوروز مبارک بهار مامان

1393/1/3 1:25
نویسنده : مامان فاطمه
612 بازدید
اشتراک گذاری

 

1

ستایش  یکی یکدونه ام

 سبددعایم رابرداشتم وآنرابسوی خداگرفتم،اسمت رابا مهرت داخل آن گذاشتم، سبد پرشد از صبوری، سلامتی،لبخند خداوگلهای بهاری...آن رابسويت ميفرستم،

خانه ات را پرکن

 

بازم اومد بهار شاد و خندون
با سوسن و با سنبل و با ریحون
باز عمو نوروز برامون آورده
سبزه وگل به جای برف و بارون
چلچله از سفر رسیده خوشحال
نگاه کنید لونه زده تو ایوون
غنچه ی گل به روی ما می خنده
نوروز اومد دوباره فصل گل و بهاره
نوروز اومد دوباره فصل گل و بهاره

 

رو شاخه ها شبنم دونه دونه
از شادی و صفا دارن نشونه
ببین چقدر دیدنی و قشنگه
لکه ی ابری که تو آسمونه
چلچله از سفر رسیده خوشحال
نگاه کنید لونه زده تو ایوون
غنچه ی گل به روی ما می خنده
نوروز اومد دوباره فصل گل و بهاره
نوروز اومد دوباره فصل گل و بهاره

 

 

به تمام امسال می اندیشم وازاعماق قلبم خدایم راسپاس میگویم وفکرمیکنم چطوراینهمه بدهی را با او صاف کنم ؟! اوکه بدون انتظارنعمتهایش رابه من ارزانی میکند ،همین فرشته های زندگیم رامیگویم که بزرگترین نعمت زندگیم هستند ومن گاهی چه بی رحمانه فراموش میکنم !

خدای مهربانم سپاس سپاس سپاس سال۹۲هم مثل قبلترهابه خوبی گذشت و من این نو شدن وتازگی را باتمام وجودم حس میکنم

 زیرلب زمزمه میکنم برایت :

عزیزدل مادرباتمام وجودمیخواهم هرگزباچشمان مهربانت نامهربانی روزگاررانبینی..

 همه جاوهمه وقت حاجت دلت باحکمت خدایکی باشد..

دخترک موکمندم زندگی ساختنی ست نه گذراندنی بمان برای ساختن نسازبرای گذراندن..

فاصله بین مشکل وحل مشکل آن یک زانو زدن است امانه دربرابرمشکل بلکه دربرابرخدا..

خواسته همیشگیم اینست که هیچ چیزتو را ناراحت نکند فقط و فقط شادیهاتو را احاطه کند..

آنکه روزگاری دوست خواهی داشت عاشقت باشدو در همه احوال لطف خداباتوباشد . .

 اینهاکمترین آرزوی مادرانه من است برای تو در سال جدیدوتمام روزهای زندگیت ...

 

 

ستایش و نوروز 93

2

3 

 ستایش ونوروز 92

4

نوروز91

گل همیشه بهارم

  نوروز خجسته باد دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ساناز
3 فروردین 93 0:38
عيدتون مبارك
مامان سویل و اراز
3 فروردین 93 2:50
سلام دوست عزیز عیدتون مبارک سال خوبی براتون ارزو میکنم دوست عزیز اگه موافق باشین و وبلاگمو قابل بدونین میخوام عکس سفره هفت سینتونو با ادرس وبلاگتون، وبلاگ اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی ها بذارم در صورت رضایت به وبلاگم بیاین و خبرم کنید ممنون از محبتتون