عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

10 ماهگیت مبارک

1391/4/3 13:30
نویسنده : مامان فاطمه
242 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                        

نفسم ١٠ماهگیت مبارک

عزیز دلم ،نفسم ، زندگیم، ١٠ ماهه که زندگی ما را متحول کردی .

اصلا باورم نمیشه که اینقدر زود گذشت ١٠ماهه که تو اومدی و زندگی ما رنگ و بویی دیگه گرفت . این مدت با تمام شادیهاش برام خاطره ای هستند که از یادم نمیره و با لحظه لحظه با تو بودن زندگی کردم و نفس کشیدم با شور و شوقی دیگر.

قشنگ ترین بهونه زندگیم امیدوارم بتوانم مادری آنچه لایق وشایسته وجود پاکت است برایت باشم .دوستت دارم واز خدا فقط سلامتی و کامیابی ات را میخواهم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)