عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

برای ستایشم

1391/5/8 12:48
نویسنده : مامان فاطمه
212 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو ستاره ای هستی که در آسمان دلم هیچگاه خاموش نمی شوی

تو خاطره ای هستی ماندگار در دفتر دلم که فراموش نمی شوی

همیشه تو را در میان قلبم می فشارم

 تا حس کنی تپشهای قلبی را که یک نفس عاشقانه برایت می تپد

از وقتی آمدی بی خیال تمام غمهای دنیا شدم

و تو چه عاشقانه شاد کردی خانه قلبم را

از وقتی آمدی گرم نگه داشتی همیشه آغوشم را

همیشه دلم به داشتن تو می بالد

دلم تو را می خواهد

تو را همینگونه که هستی می خواهم

آمدنت یک حادثه شیرین در زندگی ام بود

در قلبم هستی

برای همین همیشه شاد هستم

جنس نگاهت درخشان است که قلبم عاشق چشمانت شد

و حالا می خواهم تمام عمرم را فدای عشق بی پایانت کنم

عزیزم تو ستاره ای هستی که در آسمان دلم هیچگاه خاموش نمی شوی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)