عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

خواب ناز

1391/6/5 10:51
نویسنده : مامان فاطمه
225 بازدید
اشتراک گذاری

ستایش من ...دنیا بزرگه ولی تو          

یک دل بزرگتر از دنیا داری

عزیزم تو با اون صورت خوشگلت

تو دل هر کی که خوبه جا داری

                                                                        

دردونه من...دنیا یزرگه ولی من

تو رو هر جایی که باشی میبینم

برات از قشنگترین باغ زمین

گلای مهربونی رو میچینم

 

ستایشم...خدای مهربون ما

بچه های خوب و خیلی دوست داره

وقتی که از اسمون بارون می یاد

براشون خوابای رنگی می یاره

 

وقتی تو تو خواب میخندی میدونم

یک فرشته داره نازت میکنه

یک فرشته که شبیه خودته

خودشو محرم رازت میکنه

 

عزیزکم...دنیای پاک بچگی

از تموم زندگی قشنگتره

مهربون باش و به مردم خوبی کن

حرفای فرشته ها یادت نره


                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)