عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

تولدم مبارک

1391/6/8 13:33
نویسنده : مامان فاطمه
194 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد من

در میلاد کسی که با دیدن دخترش چشمانش بارانی می شود

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای خودم، دخترم و همسرم

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

I love you smiley for orkut, myspace, facebookزندگیم  با بودن تو پر از گلهای رنگارنگ شده

معنای زندگیم در این یک سالی که  حضور تو قشنگ تر و زیباتر شده روز تولدم برام بهاری شده چون تو را در آغوشم حس می کنم و با بودنت برای خودم هر روز تولد میگیرم

دوردونه مامان و بابا دوست داریم یه عالمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)