عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

عشقم ولنتاین مبارک

1391/11/24 12:46
نویسنده : مامان فاطمه
214 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک

 

 

 


همیشه وقتی یکی ازم می پرسیدچندتادوسم داری

یه عددبزرگ میگفتم...

ولی وقتی توازم پرسیدی چندتادوسم داری؟

گفتم:یکی!

میدونی چرا؟

چون قوی ترین عددیه که میشناسم...

دقت کردی که قشنگترین چیزای دنیاهمیشه یکین؟

ماه یکیه..

خورشیدیکیه..

زمین یکیه..

خدایکیه...

مادریکیه..

پدریکیه..

توهم یکی هستی ..

وسعت عشق من به توهم یکیه..

پس اینوبدون ازالان وتاهمیشه یکی دوستت دارم...

عاشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

kazem
24 بهمن 91 22:13
مرسی عزیزم من خیلی دوست دارم و به داشتنت افتخار میکنم. یادم میاد یه بار ( اگه اشتباه نکنم دوران عقد بود) یه اس ام اس دادم بهت با این این مضمون البته کاملش رو یادم نیست ولی یه چیزی تو این مایه ها: اگه توی قلبم گم شدی دنبال کسی واسه آدرس نگرد چون اونجا بجز تو هیچکس نیست.... وقتی اینو دیدی خیلی خوشحال شدی و یه اس دادی که هنوز یادمه و منم با اون خیلی خوشحال شدم. الان یاد اونموقع افتادم. بهر حال الانم خیلی دوست دارم و بازم بجز تو هیچکس تو قلبم نیست تا همیشه...