عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

دلنوشته

1391/11/30 13:49
نویسنده : مامان فاطمه
232 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم  سلام

جوجه کوچولوی من :

ازت میخوام که توی راه پر پیچ و خم زندگی صبور باشی اما به اندازه،طوریکه دیگران از این صبوری و وقار تو سوء استفاده نکنن

میخوام بهت بگم که از حق خودت (اگه به حق بود) همیشه و در همه حال دفاع کنی،البته با رعایت ادب ونزاکت،یادت باشه که حق گرفتنیه نه دادنی.....

مامان جون:

توی زندگی فراز و نشیبهای زیادی وجود داره که گاهی وقتها آدمی رو خسته میکنه اما تو گل من باید مقاوم باشی و سعی کنی زانوهات خم نشه

عروسک من:

توی این راه گرگهای زیادی توی لباس بره در کمینتن مراقب باش گول ظاهرشون و حرفهای فریبندشون رو نخوری چون همشون بفکر منافع خودشونن

همیشه به توانائیهات مطمئن باش و در صدد تحکیم اونا قدم بردار،مطمئن باش که تو میتونی و قادری هر آنچه رو که میخواهی به دست بیاری

اجازه نده که توی این وانفسا کسی تو رو طعمه قرار بده، نردبون ترقی بقیه نباش

تا اونجایی که تونستی درستو ادامه بده،نزار دیگران و یا حتی شرایط سخت مانع پیشرفت و هدفت بشه،سعی کن همیشه با پاهای خودت راه بری و به دیگران تکیه نکنی

عزیز دلم:

توی همه ی کارها به خدا توکل کن و مطمئن باش که اون همیشه با توئه و تو رو تنها نمیذاره 

امیدوارم که سایه ی شوم تیرگی همیشه از تو دور باشه

امیدوارم روزی که درد دلهای مامانی رو میخونی درکش کنی و اشتباهات و بی تجربگیهای مامان رو تکرار نکنی و درس بگیری و بفهمی که من جز سعادت برای تو هیچ چیز دیگه ای نمیخوام 

 همیشه یادت باشه:

مامان و بابا توی سختترین و دشوارترین لحظه ها در کنار تو هستند

و در آخر :

عاشششششششششششششش ق تتتتتتتتتتتتتتتتتتتت م

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)