عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

13 ماهگیت مبارک قند عسلم

1391/7/3 10:5
نویسنده : مامان فاطمه
203 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

نمی خوام بگم که قدر یه دنیا دوست دارم

چون دنیا یه روز تموم میشه

نمی خوام بگم که مثل گلی

چون گل هم یه روز پژمرده میشه

نمی خوام بگم که سیاهی چشمات مثل شبهای پر ستارس

چون شب هم یه روزی تموم میشه

نمی خوام بگم که مثل  آب پاکی و زلال

آخه آب هم همیشه پاک نمی مونه

نمی خواه بگم دوستت دارم

آخه من عاشقتم.

عشق من 13 ماهگیت مبارک

تولدتولدتولد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فریبا
5 اسفند 91 12:46
خوشحال ميشم از وبلاگ من ديدن كنيد وبلاگ زني تنها و زخم خورده ، دوست خوبم لطفا نظر يادتون نره http://fa-gh.mihanblog.com
بهار-مامان برسام
5 اسفند 91 16:06
سلام دوست عزیز تویه قسمت پرسش ها سوالت رو دیدم و جواب دادم امیدوارم جواب کاملی داده باشم و بتونی مشکلت رو حل کنی خدا حفظش کنه دختر نازت رو امیدوارم همیشه از نعمت با هم بودن نهایت لذت رو ببرید موفق باشی