عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

واژه های ستایش در 13 ماهگی

1391/7/5 8:17
نویسنده : مامان فاطمه
236 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی با اون صدای نازت صدا میکنی "مــــــــــــــــامانی"

منو تا آسمان هفتم بالا میبری.

وقتی با شنیدن "جانم " 

 منتظر میشی تا من نگاهت کنم و توبا یک لبخند زیبا از من استقبال میکنی،

    نمی دونی با من چی کار میکنی با من و حسم ، حس مادری... !!

 

واژه های ستایش در ١٣ ماهگی:

مامانی

بابایی

مامان نون = مامان جون

دودایه= ستایش

دای دای -دایی-دُی دُی= دایی

دادا= آب بازی -واسه حمام

مومو

هاپ هاپ

 جی جی = جو جو

 کیش = واسه ترسوندن پرنده ها

 در در

مم مم

اینا - اونا = اشاره کردن به چیزی

نم = نمی دم

نم نم = نمیام

اُی اُی= گل گل 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)