عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 12 سال و 1 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

21 ماهگیت مبارک فرشته ام

1392/3/3 10:4
نویسنده : مامان فاطمه
204 بازدید
اشتراک گذاری

 

من فرشته ای دارم

که آواز کنان،از میان خیال و رویا

از بین تشویشها و ترسهایم

به سوی من آمد

به سوی آسمان سپید رنگ زندگیم،خانواده

من فرشته ای دارم

که روشنایی در دستانش

و نور در چشمانش بود

و برای من امید آورد

من فرشته ای دارم

که در میان این دنیای لایتناهی

جایی که فقط من بودم و یکتا خدایم

و رویای تو

در صبحی درخشان،که خورشید نورافشانی میکرد

و زمین را جلا می داد

با آن پرتوهای خورشید زاده شد

و من فرشته ای را دیدم

که دست در دستان من

و چشم در چشمان من

قدم به این دنیا نهاد

هزاران بوسه بر قدمهای کوچکت

فرشته نازنینم 21  ماهگیت مبارک عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پريسا خانوم
8 تیر 92 17:05
عزيزم ميشه بگي دختر شما تو سن 21 ماهگي چقدر وزنش بود چون به نظر ريزه ميزه است آخه پريساي منم كوچولو دختر شما وزنش چقدر بود؟


دخترم 11.400 بود