عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

یه روز میاد که:

1392/2/18 10:08
نویسنده : مامان فاطمه
185 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز میاد که وروجک خوش ذوقت بجای خط خطی کردن و پاره کردن دفتر نقاشی پر رنگ و لعابش ... معادلات ریاضی حل بکنه !

یک روز میاد که شیطونک بازیگوشت بجای بپر بپر روی تخت ...  بشینه جلوی لپ تاپش و ایمیل هایش رو چک کنه !

یک روز میاد که دخملک کتابخونت بجای کتابهای می می نی و نی نی کوچولو ... داستانهای چند صد صفحه ای بخونه  و تا چشم تو رو دور می بینه رو تختش دراز بکشه تند و تند رمانهای عاشقانه ورق بزنه !

یک روز میاد که عسل خانومت بجای پرت کردن گل سرها و بهم ریختن موهایش ... ساعتها جلوی آینه برای درست کردن موها و بزک و دوزکش وقت بذاره و تو بهش اعتراض کنی !

یک روز میاد که بجای دیدن گریه اعتراض آمیزدخملک برای نشستن رو صندلی مخصوصش تو ماشین ... می بینی که نشسته پشت رول و بی توجه به وحشت تو از سرعت زیادش ، داره به موزیک مورد علاقه اش گوش می کنه و عینک گرون قیمت آفتابیش رو با دقت رو بینیش جابه جا می کنه !

یک روز میاد که بجای خندیدن به شیرین زبونیها و تکه کلامهای قشنگش ... با هم به لطیفه های جدید و اس ام اس های موبایلش می خندیم !

یک روز هم میاد که درست مثل حالا ،، نه شاید هم خیلی خیلی بیشتر از حالا،، دلم برای اون شیطونک بازیگوش نوپا که تازه تاتی تاتی کردن و قام قام کردن رو یاد گرفته  و خرابکاریهای منحصر به فردش با اون بوی مخصوص زیر گلویش ، موهای همیشه آشفته اش و لباسهای خیلی کوچولویش با سر آستین  ویقه های همیشه چرب و چیلیش و صدای قدمهای پر سر و صدا و مصممش که مثل یک جوجه اردک فضول همه جا تعقیبت میکنه ،،  یک دنیا تنگ شده باشه . . .

من ازحالا به اندازه هر روز دلم تنگ شده  . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الی
31 اردیبهشت 92 11:28
انواع لباس های دخترانه و پسرانه و انواع سرهمی و و سایل سیسمونی خوشگلللللل با قیمت مناسب www.elham690.blogfa.com