عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

واسه بابایی

1391/3/17 14:00
نویسنده : مامان فاطمه
164 بازدید
اشتراک گذاری

                                     ١٠ ماهه که معنی با تو بودن و میفهمم .

 دوست دارم به اندازه تمام روزایی که انتظارم و میکشیدی .

 به تعداد اشکایی که روز اول وقتی گذاشتنم تو بغلت ریختی .

به اندازه تمام روزایی که سر اسمم با مامان کل کل میکردی .

به اندازه ذوقی که اولین بار تو مطب دکتر به خاطر شنیدن ضربان قلبم کردی .

به اندازه برق چشات وقتی اولین بار تو مانیتور من و دیدی وقت سونوگرافی مامان .

 به اندازه تمام عشقی که این ١٠ ماه بهم داشتی .

هنوز گرمایی دستات که وقتی تو شکم مامانم بودم نازم میکردی و باهام حرف میزدی گرمم میکنه و آرامشت آرومم میکنه.

میدونم دستایی که امروز بغلم میکنه فردا میشه مثل یه کوه و پشت سرمه .

مرسی که انقدر بابای مهربونی برای منی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)