عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

واسه بابایی

1391/3/18 11:46
نویسنده : مامان فاطمه
242 بازدید
اشتراک گذاری

                         زیبا سلام مــاه مــن !

دیشب دلتنگ شدم و رفتم سراغ آسمان اما هر چه

گشتم اثری از ماه نبود که نبود ...!

گفتم بیایم سراغ خودت ..

چه خبــر از تمام خوبی هایت و تمام بدی های مــن ؟!

چه خبــر از تمام صبــرهایت در برابر تمام ناملایمت های مــن ؟!

چه خبر از تمام شیطنتهات در برابر تمام خستگیهای من ؟!

یک وقت خســته نشوی و بــروی مــاه دیگری بشی ....

هیچ کس به اندازه مــن نمی تواند آســـمانت باشد !

تو فقط ماه من بمون و باش !

ماه من !

دوست دارم!
     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

kazem
21 خرداد 91 23:53
mamnon azizam vaghean mamnin az ein hame mohabat va einja mikham az hamin teribon elam konam azizam ba tamame vojod DOSTET DARAM va vase hamish ba to mimonam va tanha kasi ke toye dele man tonesteh ja beshe hamon tor ke khodet midoni faghat to bodi va ein ghol ro behet midam ke vase hamishe dare ghalbam ro be roye hame bastam akhe to onghadr bozorgi ke mitarsam age kase digei biad to ghalbam jat tang beshe va ein ro ham bedon ke hata nemitonam tasavor konam ye lahze bedon yad to bodan ro