عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

عکسهای 20 تا 23 ماهگی

1392/5/21 13:07
نویسنده : مامان فاطمه
214 بازدید
اشتراک گذاری

 

بعضی وقــت ها ...
 
 تنها چیزی که آدم تو زندگیش میخواد
 
برای زنـــــــده بودن
 
برای نفس کشیدن
 
برای عشق ورزیدن
 
برای خوابیــــــــــدن

 برای بیـــــدار شدن 

فقــــــط 
یه بهــــــــونه است
و 
 " تــــــــــ♥ــــــــو "

  قشـــــــنگ ترین بهـــــــونه من

 برای زندگی هستی عشقــــــم ♥

 

با اباالفضل بازی می کردی

1

 

2

 توی حمام با باباکاظم با رنگ انگشتی بازی می کردی

3

4

5

 با بابا کاظم توی قطار برقی 

6

7

بدون شرح 

8

هیچکس باورش نمیشه این فرشته آروم همون نی نی شیطونه

زیبای من

تو که می خوابی دنیا هم می خوابد...

و معصومیتت هزار برابر می شود....اصلا تو می شوی معصومیت محض...

و عطرش همه جا را می گیرد...

آنقدر این لحظه را دوست دارم که می خواهم همان لحظه بنشینم و سیر تماشایت کنم...

خوابت را ، خواب یک فرشته پاک.

چه ناز و دلنشین می خوابی...

راستی چشم هایت .....همان هایی که عاشقشان هستم....حتی وقتی که بسته است زیباست...

تو که می خوابی شاید زمان هم محصور این معصومیت می شود و می ایستد...

 می ایستد و خواب تو را تماشا می کند....

خواب هایت پر از آرامش...

9

ببین با رژلب چی به سر صورتت آوردی 

10

 

11

ساعت 1 نیمه شب تب شدید داشتی و می خواستم پاشوت کنم که خودت مشغول آب بازی شدی 

 باورت میشه این نی نی تب داره

12

از پنجره مشغول تماشای ماشینهای بیرون هستی

13

ببین چه کارمی کنی اینم یه مدل خوابیدنه 

14

 

15

ای شکمو سریع از دست خاله قاپیدی 

16

یه روز ظهر که داشتم ناهار می خوردم 

 

18

هفته آخر بودنت خونه مامان جون

20

21

23

با ماژیک روی پاهات چکار کردی 

 24

 مشغول دیدن تام و جری

 25

 اینم یه مدل سیب خوردنه دیگه

25

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ژالــــــــه
26 مرداد 92 12:59
بهـ بهـ چهـ عکسـ هایـ نازیـ
☆☆ژاله ★★
17 شهریور 92 11:26
ستایش جون روزت مبارکـــــــــ





ممنون ژاله جان از تمام الطافت