عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

25 ماهگییت مبارک دخترم

1392/7/7 12:32
نویسنده : مامان فاطمه
169 بازدید
اشتراک گذاری

25ماه پیش....

تو آمدی و بهترین ملودی دنیایم شد صدای تپش قلبت.

تو امدی و نگاهت شد چهار چوب قاب دیدگانم .

تو آمدی و بر بلندترین احساسات مادرانه ام  پرچم فتح برافراشتی .

تو آمدی و شدی مظهر تمام نیکی ها ، نیک ورزی ها، نیک بختی ها.

تو آمدی و مرا مادر کردی به تمام وسعت معنا .

تو آمدی و چه خوش زمان بود آمدنت در آن روزها .

و اکنون سلام میکنم بر هر چه زیبایی است :

 سلام بر فرشته نیک سرشت از بهشت آمده.

سلام بر آن روزهای پر از زیبایی و خاطره.

سلام بر روزهای پر از تازگی و دلدادگی هنوز نیامده.

سلام بر شب های ابتدایی بی تجربه .

سلام بر روزهای شاد و ناب آینده  .

سلام بر تک تک لحظه های این 25 ماه بهت زده .

و سلام بر آفریدگار بی همتای این فرشته به دنیا آمده .

 

ستایش...دختر بی همتایم ... خوش آمدی به سرزمین مقدس پاکی ها.

خطوط عمیق کف دستانت هنوز مانند دیروزهاست و این یعنی هنوز بوی بهشت میدهی و پاکی.

به خودم و به تو قول دادم که بهشتی نگاه دارمت تا روزی که هستم و هستی.

 

25ماهگی ات مبارک مهربانترین و پاکترین مخلوق بی نقص.

25 ماهگی ات مبارک زیباترین دختر آرزوهایم.

25 ماهگی ات مبارک نازنین ترین کودک بی مثال.

25 ماهگی ات مبارک بهترین مونس روزگارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آوا
4 مهر 92 22:38
سلام خانمی چه دخملی خوشمزه ایی دارین. آوای من از دختر شما 3سال و 1 روز بزرگتر هست . خوشحال میشیم به ما هم سر بزنین.راستی همشهری هم هستیم


سلام عزیزم حتما خوشحال میشم
مامان امیر صدرا-مونا
27 مهر 92 13:13
عزیزم . جواب سوال عمل لوزه ات را خواستم بدم . پسرمنم عمل کرده مرداد امسال 3 سال و دو ماهش تموم شده بود . سعی کن ازش مواظب کنی فصل سرما در محلهای پر جمعیت نبرش یا کمتر ببرش . مخصوصا زمستان تا مریض نشه چون این کوچولوهاییکه لوزه دارند خیلی دیر خوب میشن . و انتی بیوتیک ضعیفشون میکنه . امیرصدرای من زمستان پارسال خیلی اذیت شد و از بهمن تا مرداد که عملش کردیم 2 بار بیمارستان بستری شد .
با دکترش مشورت کن اگه صلاح دونست واکسن انفولانزا براش بزن تا مقاوم تر باشه . حتما حتما دستگاه بخور سرد تو اتاقش بزار خیلی خوبه من هنوزم شبها چندساعت براش روشن میکنم . لوزه برای حفظ سیستم ایمنی بدن است وقتی لوزه مورد داشته باشه سیستم ایمنی بچه ضعیفه . راستی ویتامین و ... هم برای تقویت سیستم ایمنی خوبه .از دکتر متخصص اطفال بپرس .
ایشالله بخیر میشه .


ممنون از راهنماییتون