عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

یلدا مبارک دخترم

1392/9/30 7:49
نویسنده : مامان فاطمه
229 بازدید
اشتراک گذاری
 

دخترک تابستانی من ،

سفیدی برف را برای روحت
سرخی انار را برای قلبت
شیرینی هندوانه را برای لحظه هایت
و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم …

یلدامبارک قلب


 
عکس‌های شب یلدا,عکس‌های شب یلدایی

چیزی به شب یلدا نمانده ...

شبی که فضایی رویایی دارد

شبی که هوایی عاشقانه دارد

 

بیاد میاورم اولین شبی که تـــــــو با حضورت محفل دو عاشق را روشن و نورانی کرده بودی ...

اولین شب یلدای تــــــــو دختر گلم 

درخشش ستاره ها نیز شور و شوق خاصی داشت

شبی با بودن تو در کنارمان نیازی به نور ستاره وماه نبود 
دومین  شب یلدای با تو بودن آغاز عشق در شب های بلند دلهای ما بود…

شبی که ماه در خانه ما بود
 

شبی که رنگ خستگی دوران از صورت و قلب ما محو شده بود
 
و رنگ عشق و خوشبختی و محبت نمایان شد…

اکنون من آرزو دارم از اولین شب یلدا تا یک صدمین شب یلدا 

تــــــــو همچنان درخشنده و نورانی باشی ماه دخترم 


شب هایی گرم و سرشار از صفا و صمیمیت با تــــــو …

شب هایی که سحرگاهش در دل عاشقمان پر از محبت توست

شب هایی که تنها محبت است و دلداری!

شب هایی که در اعماق دلهایمان تنها محبت دیده می شود…

شب هایی که تنها آواز دلنشین صدای عاشقی شنیده شود…

آرزو می کنم این شب های بلند و زیبا و فراموش نشدنی

 با تــــــــو و در کنار

 تــــــــــو ابدی باشد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عســــــل❤❤
14 بهمن 92 17:06
دوست دارید یه بالابر با عکس نی نی تون داشته باشید ؟؟؟ خب کاری نداره فقط کافیه توی نسابقه ما شرکت کنین مامان هایی که فتوشاپ بلدن فقط کافیه عکس نی نی شونو بذارن توی یه فلش که شبیه بالابر بشه و خلاصه به سلیقه خودشون توی فتوشاپ طراحیش کنن و عکسشونو اپلود کنن و ادرسشو برام توی نظرات بفرستن بعد از ارسال تمام بالابر ها نوبت اینه که رای جمع کنین و هر کی رای بیشتری داشته باشه براش اگه مشکلی توی بالابر بود درست میکنم و بعد هم کدو میدم تعداد برندگان هم ســــــــه نفره خب عکس هاتو بفرستید منتظرتون هستیم