عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

28 ماهگیت مبارک جوجه طلایی

1392/10/4 14:06
نویسنده : مامان فاطمه
164 بازدید
اشتراک گذاری

صحبت از “دیروز و امروز و فردا” نیست ، صحبت از توست و تـو یعنی “همیشه”

تــــــــــــــــــــــو” یادگار روز هایی هستی که نه فراموش می شوند و نه تکرار …

خیلی دوستت دارم اما نمیدونم “خیلی” رو چطوری بنویسم که خیلی خونده بشه …

“با تو بودن” را برای این باور دارم که “بی تو بودن” را نمی توانم باور کنم …

 

 

دخترکم حالا دیگر شده ای تمام  دلخوشی زندگی ام....هیچ وقت فکر نمیکردم چیزی در این دنیا اینقدر پایبندم کند...خدا را شاکرم برای بودنت...برای لمس حضورت...اکنون که خود را در آیینه پاک و معصوم چشمانت میبینم شرمسار میشوم و از خدا می خواهم که به خاطر پاکی تو هم که شده از بدی هایم چشم پوشی کند...حالا تمام زندگی ما حول تو و مشکلات و خواسته هایت می چرخد...دردمندم با دردهایت....خوشحالم با لبخندهایت...می گریم با گریه هایت...جگرم را می سوزاند بی خبری از دردت...خدایا سپاسگزارم برای تمام صبری که در برابر بی صبری هایم داری...

28 ماهگیت مبارک عشقم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤ملکه بنیتا❤
20 اسفند 92 4:45
ای جونم خاله جون از راه دور میبوسمت نفسم راستی مامان دختری ناز میشه درخوست نی نی گپو تائید کنید باهم دوست شیم ؟؟؟ من مامی بنیتام