عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

گل من ستایش

1391/4/1 12:02
نویسنده : مامان فاطمه
206 بازدید
اشتراک گذاری

 

 زیبا

ستایشم:

شکلک های شباهنگ زیبایی مثل گلی، اما هنوز غنچه ای! گلی که شبنمش
         همان اشکهایت است، برگهایش همان دستان گرمت است، 
        ساقه اش همان پاهای پرتوانت است ،ریشه اش همان
      قلب مهربانت است، غنچه اش همان چهره زیبایت است.

    تو مثل گل پژمرده نمی شوی و همیشه همان گلی
  که بودی باقی می مانی.

شکلک های شباهنگ عطر و بویت مرا دیوانه می کند و عاشق.
      در بین تمام گلها خوش بوترین و زیباترین گل تویی
     غنچه ای هستی که با روییدنت در باغچه قلبم، قلبم را
پر از مهر و محبتت کرده ای.

تو با اینکه غنچه ای ، اما پر از عطر و بویی. 
شکلک های شباهنگ با مهر و محبتم تو را که تنها غنچه باغچه قلبم هستی
        سیراب میکنم  و در برابر طوفان بی محبتی و بی مهری
     از تو محافظت می کنم و سالها و روزها به انتظارت
    می نشینم تا تبدیل به گلی شوی که قلبم را پر از عطر
       و بوی محبت و عشق خودت کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)