عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

عکسهای 1 ماهگی

1391/3/8 8:53
نویسنده : مامان فاطمه
323 بازدید
اشتراک گذاری

                   این اولین عکس دختر گلم  بعد از تولد هست 

عکس 1 ماهگی من 

این عکس بعد از اینکه مادر لباسهات رو توی بیمارستان پوشوندت

عکس 1 ماهگی من

اولین خوابت توی بیمارستان

عکس 1 ماهگی من

روز دومت توی بیمارستان

عکس 1 ماهگی من

مامان فدای خوابیدنت عزیزم

عکس 1 ماهگی من

عکس 1 ماهگی من

عکس 1 ماهگی من

عکس 1 ماهگی من

عکس 1 ماهگی من

عکس 1 ماهگی من

عکس 1 ماهگی من

اینم عکس اولین حمام نی نی

عکس 1 ماهگی من

 

عکسهای 1 ماهگی من

عکس 1 ماهگی من

فدای خمیازه هات

عکس 1 ماهگی من

 

عکس 1 ماهگی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هدیه جووووووووووووووون
7 خرداد 91 13:27
سلام خیلی نازه ماشالااااااااااااااا
خاله
7 خرداد 91 13:58
خاله ای وقتی به دنیا اومدی خیلی زیبا بودی درست مثل یه فرشته کوچولو چه خوب شد که به این دنیا اومدی تا ما این فرشته را ببینیم همیشه شاد و سلامت باشی
بابا
13 خرداد 91 0:19
سلام بابایی عزیزم بهترین اتفاق زندگیم تولد تو بود و شادترین لحظات عمرم فقط لحظات با تو بودنه... دوست دارم