عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

کارای ستایش در 13 ماهگی

1391/7/5 9:14
نویسنده : مامان فاطمه
210 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 شکلکهای جالب آروین

نمی دونم می تونم حس الانمو برات توصیف کنم یا نه.

  یه حس عجیبی دارم همش میترسم نباشم و بالندگیتو نبینم.

 لحظاتی با تو دارم که دلم نمی خواد با هیچ کس تقسیمش کنم ،

 دلم می خواد این لحظه های ناب از آن خودم تنها باشه.

برام بشه یه صندوقچه پر از زیبایی و یاد واره های قشنگ تو ،

که با باز شدن اون پروانه ها با شادی پرواز کنن و خونه دلم پر بشه از ستاره.

دلم می خواد فقط و فقط بشینم و نگاهت کنم تو با اون صورت معصومت بازی کنی

و صدهزار بار قربون صدقه ات برم .

می خوام فقط برای من باشی کنار من باشی ، من باشم و تو.

 و لحظه های شاد زندگی.

خدایا این فرشته آسمونیت که یک ساله به من سپردی هنوزم به توجه و مراقبت تو نیاز داره ،

 پس خدایا نگهدارش باش.

کاش بتونم اونجور که شایسته توست ازت مراقبت کنم و بهت برسم.

کاش بتونم هر چه لیاقتته بهت بدم و تو بعدها از من گله نکنی.

دوستت دارم با تمامی وجودم

 ziba   خیلی شیطون شدی خیلی خیلی.

ziba   تا وقتی کنارت می شینیم برای خودت بازی می کنی

         و لی وقتی دورت نباشیم بهونه می گیری.

ziba   دستمال بر میداری و گردگیری می کنی

            و به حساب خودت همه چیزو تمیز می کنی

http://smileys.smileycentral.com/cat/3/3_13_2.gif

ziba   وقتی میریم توی آشپزخونه میای و با گریه هلمون میدی

           و دستمونو می کشی و ما رو از اونجا بیرون می بری.

 ziba   همچنان با هرآهنگی بشکن میزنی و می رقصی.

  ziba   دیگه کارت از راه رفتن گذشته و میدوی.

 ziba   میری توی حیاط واسه خودت بازی می کنی

             و وقتی دور باغچه میری اُی اُی (گل گل) می کنی

  شکلکهای جالب آروین

   ziba   وقتی یه بو که دوست نداری میاد دماغتو می گیری

       و پیف پیف می کنی و حتی دماغ بقیه هم میگیری

 ziba   تند تند نفس می کشی و به دستمال کاغذی اشاره می کنی

        و وقتی اونو بهت دادیم دور دهن و دماغت می کشی.

 ziba   در کابینتهای آشپزخونه مامان جون رو باز می کنی

          و ظرفها رو بر میداری و توی سطل زباله میریزی

 ziba   وقتی کنارم خوابیدی و شیر می خوری یک مرتبه بلند می شی

و شروع می کنی دویدن و خودتو توی بغل مامان جون می اندازی و قایم میشی. 

 ziba   عروسکهات رو می گذاری روی شکمت و ملج ملج می کنی

 یعنی داری بهش شیر می دی.

 ziba   وقتی می دونی یه کاری اشتباه هست و نباید انجام بدی نچ نچ می کنی

           وانگشت اشارتو تکون می دی ولی گاهی اوقات بازم انجامش می دی.

zibaمسواک بر میداری و می کنی توی دهنت وتکونش میدی

شکلکهای جالب و متنوع آروین

zibaهدیه تولد بابایی یه اسب بود که تکون می خوره مثل شکل زیر

 که دوست داری سوارش بشی و بازی کنی

 

zibaمیری توی حیاط و شروع می کنی دستتو به طرف گنجشکها تکون میدی 

         و می گی کیش

Animal106

 zibaخیلی دختر دلسوز و مهربونی هستی

و وقتی حتی یه نی نی رو می بینی که گریه می کنه

تو هم شروع می کنی به گریه کردن

 Animal53

 zibaخودت قاشق بر میداری و غذاتو می خوری 

 

zibaخونه سازیهاتو به هم وصل می کنی و وقتی اونا رو جدا می کنی هورا می کشی

   zibaبادکنک رو فوت میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)