عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

مادرم روزت مبارک

1392/2/10 12:00
نویسنده : مامان فاطمه
521 بازدید
اشتراک گذاری

 

 مادر

 

 

برای کسیکه هیچ کس مثل او نیست . حتی دریا،باران،آسمان . او خود هستیست . .

 

مادر کلمه‌ ای از جنس عشق ناب، با مفهوم یک دنیا عظمت و بزرگی، با معنای بودن، یعنی همه چیز وجود از وجودش معنا می‌گیرد....

 

مادر موجودی که سراپا لطف، احسان،محبت، عشق و درد است، موجودی که همه خوشبختی های بشر مدیون جان فدایی های اوست....

 

                  مادر! چه کلمه سهل وآسان، چه کلمه مقدسی و چه مفهوم زیبایی!

مادر یعنی به تعداد همه ی روزهای گذشته ی تو ، صبوری

مادر یعنی به تعداد همه ی روزهای آینده تو ، دلواپسی

مادر یعنی به تعداد آرامش همه ی خوابهای کودکانه تو، بیداری !

مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد !


مادر یعنی بهانه ی در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود !

مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن . . .

 مادر

آری به راستی اوخودهستیست ، مادرم رامیگویم همان مهربانی که نمیدانم چه کلمه ای برای توصیفش بکاربرم  .  ناتوانیِ زبان وقلمم نوشتن راسخت ترمیکند. .

همیشه ازکودکی جوری دیگر دوستت داشتم مادرم ، حس کودکی  علاقه ام  به توازهمان اول بزرگ بود ، وحالا انقدرعشقم به توبزرگ شده که لحظه ای دورازتوبرایم هوایی نمیماند. هرروزبه عشق دیدن توآغازمیشودوشنیدن صدای مهربانت که آرامش قلبم راتضمین میکند . .

توتنهافرشته نگهبانمی در روی زمین ،وهمیشه برایم تنهاکوه محکم واستواربودی که لحظه ای نبودش فروریختنم راقطعی میکرد . .

دراین سالهای عمرم آنقدر اِشباحم کردی ازمِهرت ، که مادری کردنت برایم کاری آسان می آمد،،

اما . . .

 

اکنون که مادرشدم دریافتم چه سخت است مثل تو مادربودن وچه بی حاصل است تمام تلاشم برای مثل توبودن . . 

دوستت دارم به اندازه تمام لحظه های ناب مادریت وشرمسارم به اندازه تمام لحظه های سخت فرزندیَم . . 

مادر، ای مظهر رحمت خدا، ای سراسر مهربانی، ای از محبّت لبریز، تو را می ستایم

و عزیز می دارم. تو را قدر می نهم و بزرگ می شمرم که تو راهی به سوی بهشتی.

رضای خدا را از رضای تو می جویم و از خشم تو که خشم خداست دوری می کنم.

مادر، ای خورشید مهربان زندگی ام، دستان مهربان و خسته ات را می بوسم و تو را شکر می گویم

و در حسرت سپاس یک لحظه از سختی هایی که برایم تحمل کردی، همیشه می مانم.  

مادر، این روزها را به یمن وجود تو جشن می گیرم و تمام دلم را که دریچه ای به سوی دل مهربان تو دارد، گل باران می کنم.

مبارک باد بر تو جایگاه بلند مادری.

مبارک باد بر تو بهشت رضایت دوست.

 تو را سپاس٫ سپاس برای آن همه سختی که کشیدی تا ریسمان رستگاری را در دستم نهادی. سپاس برای ملالت هایی که دیدی.

سپاس برای آن رنج ها که کشیدی.

تو را سپاس که از ظلمت و تاریکی دنیاپسندی دورم داشتی و به نور هدایت آشنایم کردی.

تو را سپاس مادر و بهشت خدا گوارای وجودت باد.

فرا رسیدن روز مادر، این روز خجسته را به همه مادران گرامی تبریک وتهنیت عرض می کنم.

مادرم آسمان منی مهتابی وستاره باران ♥ 

 

 مادر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 12:50
جبرئیل آمده بود .. علی و جمله ملائک بودند .. و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت .. و خدا داشت ترنم می‌کرد !! در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ... نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود! ******************** سلام بانو! عيدت و روزت مبارك
مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 10:33
در کنار نام پاک فاطمه جانماز عشق را وامیکنم دست حاجت را به عشق فاطمه رو به سوی نور بالا میکنم با قسم بر آبروی حضرتش آرزویت را تمنا میکنم روزت مبارک عزیزم
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شمــــــا
11 اردیبهشت 92 18:10
سلام عزیزم...... نخیر این قالب فایلcss داره نمیشه.......... اگه تمایل داشتین بین قالبها انتخاب کنید
کاظم
13 خرداد 92 0:07
روزت مبارک عزیزم. خوبه والا میاین سایت میسازین خودتون به خودتون تبریک میگید. بازم میگم روزت مبارک عسلی