عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

همسرم تولدت مبارک

1392/4/27 14:08
نویسنده : مامان فاطمه
405 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امروز خورشید درخشان‌تر است 

و آسمان آبی‌تر 

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد 

و پرنده آواز جدید می‌سراید 

امروز بهاری دیگر است 

در روز تولد مهربان‌ترین 

در میلاد کسی که چشمانم با حضورش بارانی است 

امروز را شادتر خواهم بود 

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد 

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد 

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود 

ای مهربان‌ترین 

روزهای زندگی هر روز گوارا باد 

میلادت مبارک

  

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو ، قلب عاشقی است که فقط برای تو می تپد..

به دنیا آمدی و دنیای من شدی....

هزاران گل سرخ،همراه قلب بی قرارم تقدیم به تو که یادت در فکرم

،عشقت در قلبم و عطر تو در میان لحظات زندگی ام جاریست..

وجودت بهترین تکیه گاه برای بودن است و نفسهایت آرام ترین آهنگ دنیا...

 

 میلادت شکوفه باران

 

 

افتخار می کنم کنارتم تولدت رو تبریک میگم.

می دونی هر ماه وقتی 27 میشه، به این روز فکر می کنم و اینکه چقدر مونده

بهش و چی کار میتونم بکنم تا بیشتر خوشحالت کنه.

می دونی تیر که شروع میشه میگم ماه تولدت شروع شد.

می دونی27 تیرکه میشه غیر از روزای دیگه هستم و دلم میخواد

تمام اون روز رو - خیلی بیشتر از روزای دیگه - با تو بگذرونم.

 کنار هم لذت بریم از با هم بودنمون و شادی و خوشحالی رو توی چشای قشنگت ببینم ...

 آره عزیزم، دیوانه وار عاشقتم. دیوانه وار دوستت دارم.

چقدر خوبه با تو بودن عزیزم.

بهترین و قشنگ ترین لحظات رو کنار تو دارم.

خدا رو همیشه شکر میکنم که نعمتی مثل تو رو به من داده ...

روز تولدت، روزیه که خدا یکی از بهترین آفریده هاش، و برای من بهترین بهترین

و عزیزترین آفریده ش رو به زمین فرستاده.

این شادترین روز برای منه، و خوشحالم که این شادی رو در کنار تو و از تو دارم ...

 دیگه چی می تونم بگم؟ می خوام تا میتونم امروز رو به هم خوش باشیم

و قشنگ ترین لحظات رو توی چشمای تو ببینم ...

 تولدت مبارک. دوستت دارم، اونقدر دوستت دارم که خودت هم

 نشده اندازش رو بدونی ...

 

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

 و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

 میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

 

  همسر عزیزم :

دستانم را به سوی آسمان بلند می کنم و برايت دعا می کنم :
دعا می کنم که هيچ گاه چشمهایت رادر انحصار قطره های اشک نبينم 
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببينم 
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دريا و بوی بهار را دارد هميشه از حرارت عشق گرم باشد 
برايت دعا می کنم که گلهای وجود نازنينت هيچ گاه پژمرده نشوند ٬ برای شاپرکهای باغچهء خانه ات دعا می کنم که بالهايشان هرگز محتاج مرهم نباشند .
من برای خورشيد آسمان زندگيت دعا می کنم که هيچ گاه غروب نکند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)