عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

من و این روزها

1392/4/18 13:48
نویسنده : مامان فاطمه
209 بازدید
اشتراک گذاری

 

دنیای من

من این روزها :

روزی صد بار عاشق می شوم ، شیدا و مجنون می شوم !

روزی صد بار بی آنکه مِی بنوشم مست می شوم !

روزی صد بار ، بدون بال ، پرواز میکنم ، به آسمان می روم و چون دلم را در زمین جا گذاشته ام دوباره بازمی گردم !

خدایا ، تو می دانستی من آرزوی دختر داشتن در دل دارم ، آرزویم را برآورده کردی !

اما من آن زمان نمی دانستم که داشتن دختر اینقدر شیرین است که آدم را روزی صد بار ببرد به آسمان نزدیک فرشتگان و بازگرداند !

تو خودت قضاوت کن ،  چگونه این قلب ِ ناتوانم را درون سینه آرام کنم ،

 وقتی که :

صبح که از خواب برمیخیزم ، صدای ناز و دخترانه ای ، مرا مامان صدا میکند ، آن هم نه یک بار ، یک صدهزار بار !

لباس هایش را تن میکنم تمام ذهنم درگیر آن گل ِ سر کوچکی است که باید با تیپ دخترانه اش سِت شود !

دستهایش را روی سرم می کشد و با لبخندی به عمق چشمانم نگاه میکند

 زخم کوچکی روی دستم میبیند ، ناگهان دلش فشرده میشود ، بوسه ای میزند و نوازش کنان تکرار میکند:

اُخ .

 با هر لباس جدیدی ، هر گل سر تازه ای ، هر آراستگی ایی برای اولین بار .  ذوق زده میشود، دوست دارد خود را در آینه ببیند و بگوید :

اُشِل  (خوشگل )

 از کجا یاد گرفته ای اینهمه دختر باشی؟

 می گویمت ، ستایشم دوستت دارم خب؟

سر راکمی خم میکنی ، چشمانت را خمار میکنی و آرام پلک میزنی و می گویی گُب(خب) و آنقدر در این حالت میمانی تا آغوشی گرم تو را مهمان کند !

 من تاب ِ اینهمه ناز و کرشمه را ندارم فرشته کوچک ، خرابم نکن !

درست همین لحظه که این هیجانات را بازگو میکنم ، ضربان قلبم هول شده ، سریع تر میدود !

هیچ وقت نمیدانستم در برابر دخترانگی هایت ، اینقدر کم ظرفیت و بی جنبه هستم !

 دوستت دارم ، کاش این دوست داشتن ها یک جایی اندازه اش ثابت بماند ، تا همین مقدار برایم کافی است !

 خدایا شکر میکنمت  ، به فاصله زمین تا آسمان هفتم ات ، صدایم رسید ؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ریحانه(مامان پارسا)
19 تیر 92 11:05
بیست ،بیست ،بیستن این نوشته هاتون
ریحانه(مامان پارسا)
19 تیر 92 11:06
قربون این دختر خانم نانازی خدا براتون حفظش کنه
مامی ارمیا
22 تیر 92 10:52
سلام مامی ستایش عزیز. ارمیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده .بهش رای میدین؟؟؟؟؟ لطفا کد 589 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. ممنونم چه دختر نازی داری خدا واست ببخشه
عاطفه
24 تیر 92 23:40
فدای این دختر بشم که مامانیشو اینجور پر عشق کرده ! قلب منم با این نوشته یه جوری شد ٰ خدا به داد مامانت برسه
ارلا
1 مرداد 92 13:26
من لینکتون کردممممممممممممم منتظرتون هستممممممممممممم