عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

حس مالکیت

1392/4/31 23:12
نویسنده : مامان فاطمه
221 بازدید
اشتراک گذاری

 

چقدر این احساس مالکیت، زود سر و کله اش پیدا شد در وجود ِ کوچک ِ بی اشتباهت !

 من هلاک ِ این مال ِ تو ها هستم !

 

اینقدر لذت دارد که دستت را به سینه ات بزنی و بگویی : 

 من ،  نی نی ِ من ، تاب ِ من(کتاب من)،

  بابایی ام ، مامانم، .....

 

تمام این مال ِ تو ها را بیخیال شوی ، مامانِ ستایش بودن لذتش بی انتهاست .

وقتی اطرافیان با شیطنتی درست به موازات شیطنت های تو !!! میگویند مامانه منه !

 

و تو قشنگترین و بی مثال ترین عشق هستی ام ، به سرعت خودت را به من میرسانی و حلقه دستانت را باز میکنی و خودت را محکم به آغوشم میچسبانی !

 و با نگاهی پیروزمندانه رو به او میگویی : مامان ِ منه ، مامانم !!!

دیگر چه میخواهم از سهم خوشبختی ِ این دنیا ؟؟؟؟؟

خدایا ، گاهی آنقدر احساس خوشبختی روانه دل آدم میکنی که گذر زمانت برایش میشود بدبختی ِ بزرگ!

خدایا خوشحالم که  در همین نزدیکی هستی ، گرمای دستانت را حس میکنم ، و دلم گرم تر میشود !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)