عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

27 ماهگیت مبارک فرشته کوچولو

1392/9/3 12:01
نویسنده : مامان فاطمه
242 بازدید
اشتراک گذاری

 

ستایش  دردانه  من:

این روزها گمان ساده من این است که بهشت خدا به زمین آمده است

و در دستهای کوچکی خلاصه شده تا زمانی که آنها را میبویم بوی رحمت پروردگارم را استشمام کنم...

وچشمهایی هستند که وقتی در آنها مینگرم

به گمانم در چشمه های بهشتی نظاره گر تصویر خودم هستم...

ولبهایی که همچون فرشتگان راوی داستانهای زیبایی هستند که گویا با حروف راز بیان میشوند

و تنها مفهومشان را من میفهمم و برای دیگران ترجمه میکنم و خدا میداند که چه لذتی دارد.

باید مادر باشی تا بدانی مفهوم ساده حرفهای نامفهومم را...

خوشبختی اینجاست... همین نزدیکیها...

این روزها بسیار به ما سر میزند... همسایه دیوار به دیوارمان که نه، همخانه مان شده است...

خوشبختی صدای خنده های دخترکی است که با تمام وجود دوستش دارم...

خوشبختی به دنبال هم دویدن پدر و دختر است که تماشایش برایم لذت بخش است ...

خوشبختی تلفظ هر کلمه جدیدی است که تنها من مفهومش را میفهمم...

 

نازگلکــــــــــــــــــــم 27 ماهــه شــــــد............خــــــــــــدایا شکــــــــــــــــرت

 

دردانه

                              فرشته کوچولوی مامان 27 ماهگیت مبارک                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)