عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

32 ماهگی مبارک گل اندام

1393/2/15 12:00
نویسنده : مامان فاطمه
189 بازدید
اشتراک گذاری

حتی یک نفر در این دنیا
شبیه تو نیست
نه در نفس کشیدن
نه در نفس نفس زدن
و نه از قشنگی ، نفس مرا بند آوردن
می‌بینی؟
پروردگار عالم
وقتی تو را می‌آفرید
هرچه عطر نارنج داشت
ریخت توی تن تو
بخشید به موهات
و تو تنهای بی‌همتای من شدی.

میان هر نفسی که میکشم همهمه ای است از همه پنهان....

اما از تو چه پنهان میان هر نفسی که میکشم تو هستی که میکشم تو را...میکشی مرا...

 

32 ماهه شدي نازنينم .
32ماهه اي دلبر و شيرين .
32ماهه اي مهـــــــربان و نيك انديش .
32ماهه اي دانا و زيرك .

 

و من !
مي ستايم تمام روح لطيف تو را ...
تمام وسعت دل كوچك تو را ...
تمام هوش سرشار تو را ...


من مي ستايم تمــــام " تو " را ، كه از برگ درخت هم

لطيف تري .

 

گل اندام من 32 ماهگیت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)