عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

برای دخترم

1391/3/25 11:23
نویسنده : مامان فاطمه
282 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                    میتوان رفت در آن ستاره های چشم او

میتوان نیست شد و هیچ ندید

جز دو نقطه سیاه

میتوان خود را دید

لحظه ای غربت خود را حس کرد

و در آن مرز غریبانه چه شیرین جان داد

از غم عشق چه میباید کرد

من نمیدانم هیچ

تو بگو

تشنه ام

تشنه ترین تشنه ها

از عطشی میسوزم

تو بگو من نمی دانم

از غم عشق چه می باید کرد؟

ستایشم، عزیزم، عاشقتم و دوست دارم

                                                                      بابا کاظم

signtag00059.gif

                                                                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)