عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

16 ماهگیت مبارک تنها بهونه

1391/10/3 10:20
نویسنده : مامان فاطمه
227 بازدید
اشتراک گذاری

                      گروه گل یاسگروه گل یاسگروه گل یاس

153.gifای زیباترین ترانه هستی بدان که شب میلادت

برایم ارمغان خوبیها و زیباییهاست

پس ای سرکرده خوبی ها ١6 ماهگیت مبارک...153.gif

گروه گل یاسگروه گل یاس

153.gifسوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان را برایم بهشت کردی

تنها ستاره آسمان دلم تولدت مبارک153.gif

153.gifپلک جهان می پرد

دلش گواهی می داد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد

 

                                             فرشته آسمانی 16 ماهگیت مبارک

گروه گل یاسگروه گل یاسگروه گل یاسگروه گل یاس

و تو آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگار تیره و تارم مهر و وفا بخشیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علی خوشتیپ
8 آذر 91 13:08
سلام خاله جون.عزاداریهاتون قبول .من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 میشه به من رای بدید.تا پنجشنبه وقت هست ممنونم
مامان علی خوشتیپ
8 آذر 91 13:08
16ماهگیت مبارک عزیزم
ثمین
11 آذر 91 11:30
لطفا شما هم ما رو با اسم : ژورنال دنیای نفیــــــــــس لینک کنید!