عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

طالع شهریور ماه

1392/8/20 11:01
نویسنده : مامان فاطمه
566 بازدید
اشتراک گذاری

shahrivar11.jpg

زن متولد شهریور، نماد: سنبله

مهمترین نشانه در طالع بینی زن متولد شهریور باکرگی،‌ دوشیزگی، و طبیعی بودن است و همین برای توصیف دختر متولد این برج کافی است.
دختران متولد این برج بطور کلی هیچ وقت مثل مردم دیگر رفتار نمی کنند. نه عصبانی می شوند و دردسر درست می کنند و نه یک دفعه غیبشان می زند.
او عمداً می خواهد که مثل طبیعت به نظر برسد. (نه منظور من این نیست که او لباس نمی پوشد و سخت است) او ندرتاً آرایش می کند. اگر زنی روستایی باشد, مطمئن باشید از ریشهء گشنیز و کرفس یا چیزی شبیه به ان, مواد آرایشی درست کرده و مصرف می کند.
او مادر محشری است. برای او خیلی مهم است که بچهء باهوشی داشته باشد. اما باید بداند که بچه همان اندازه که به آموزش و یادگیری نیاز دارد به عشق و محبت هم نیازمند است.زن شهریور باید به خاطر داشته باشد که گاهگاه کتابش را کنار بگذارد و کودک را در آغوش بگیرد. او یک ریز به دنبال علایم هوشمندی در نوازادش است و حتی شاید گاهی فکر کند که نوزاد کوچولو از نظر هوش مشکل دارد! در عین هر کاری که بتواند برای بچه انجام می دهد و از سپیدهء صبح تا بوق سگ از او پرستاری می کند.
یادتان باشد که او خوددار است. پس انتظار نداشته باشید که مثل متولدین برجهای آبی ناگهان فوران کند, یا مثل دخترهای متولد برج اسد و میزان جذاب و لوند باشد. در عوض چشمهای او تمام مدت شما را به دقت نگاه می کند و سعی دارد به کنه وجود شما پی ببرد.
پشتکار او سبب می شود که دستیار خوبی باشد و هر رئیسی به او واقعاً اعتماد کند. او فمینیست سرسختی است ولی می خواهد که او را مثل یک انسان باهوش با حقوق خودش بپذیرید.
در زندگی برخی از زنهای متولد این برج لکه هایی هست که دوست دارند آنها را مثل غلطهای تایپی با غلط گیر پاک کند و اگر موفق شود از خوشحالی بال در می آورد.

 متولدین شهریور:

خصوصیات‌ و ویژگی‌های‌ کلی‌ متولدین‌ «شهریور ماه‌»:
متواضع‌، فروتن‌، محجوب‌، کم‌ توقع‌، باحیا، متعادل‌، افتاده‌، ملاحظه‌ کار، محتاط وکمرو
بسیار دقیق‌، موشکاف‌، وسواسی‌ و قابل‌ اعتماد
واقع‌ بین‌، معقول‌، اهل‌ عمل‌، کاری‌، سخت‌ کوش‌، با پشتکار، ساعی‌ و کوشا
باهوش‌، زیرک‌، عاقل‌ و دارای‌ بینش‌ تحلیلی‌

جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ شهریور ماه‌:
ایرادی‌، وسواسی‌، حساس‌، عصبی‌، جنجالی‌، غصه‌خور، دلشوره‌ای‌ و نگران‌
نق‌ نقو، بی‌رحم‌ و سختگیر
وسواسی‌، کهنه‌ گرا و محافظه‌ کار

این‌ تنها برجی‌ در منطقه‌ البروج‌ است‌ که‌ توسط یک‌ مؤنث‌ نشان‌ داده‌ شده‌ است‌. که‌گاهی‌ به‌ عنوان‌ یک‌ دختر خلاق‌، مبتکر، دوست‌ داشتنی‌، ظریف‌ و حساس‌ و گاهی‌ به‌عنوان‌ یک‌ زن‌ مسن‌، باهوش‌، نسبتا مقرراتی‌، خشک‌ و مجرد در نظر گرفته‌ می‌شود.این‌ صفات‌ آخر گاهی‌ اوقات‌ به‌ واسطه‌ وسواس‌، دقت‌، ظرافت‌، عشق‌ و علاقه‌وسواس‌ گونه‌ به‌ پاکیزگی‌، نظافت‌، تمیزی‌، بهداشت‌، نظم‌ و انضباط و برخورد محافظه‌کارانه‌ و سنتی‌ تأیید و تحکیم‌ می‌شوند.

متولدین‌ شهریور ماه‌ معمولا هوشیار، تیزبین‌، مراعات‌ کننده‌، زرنگ‌، ناقلا، زیرک‌ وشدیدا موشکاف‌، دارای‌ قوه‌ تمیز و اعمال‌ حساب‌ شده‌ و معقول‌، صبور، بردبار، واقع‌بین‌ و در همه‌ بخش‌های‌ زندگی‌ محافظه‌کار هستند

لاک پشت:

26 بهمن تا 2 اسفند

7 تا 10 اردیبهشت

14 تا 24 خرداد

4 تا 9 شهریور

24 مهر تا 5 آبان

 

لاک پشت: پاک سرشت و نیکو خصال.

حدیث مهربانی شما همیشه نقل مجلس است. شما نیز دوستدار صلح و آرامش هستید. هیچ وقت دوست ندارید مقابله به مثل کنید حتی باکسی که خلافکار است. از این رو همه، دوستتان دارند. دلتان نمی خواهد غیبت دیگران را بکنید. مردم عاشق طرز برخورد و رفتار شما با اطرافیانتان هستند. همیشه می توانید عشق بورزید. از همه بهتر اینکه انتظار ندارید کسی این عشق شما را پاسخ بگوید. بسیار بلند نظر و دست ودلباز هستید. اینکه به هر چیز از سمت و سوی واقعی آن نگاه می کنید، بهترین تاثیر را روی طرف مقابلتان می گذارید.

 

 

آیا می دانید هاله ی شما چه رنگیست؟

بين 2 شهريور تا 11 شهريور باشد شما قهوه اي هستيد.

قهوه اي
فعال و ورزشكاريد ، براي ديگران مشكل است كه به شما نزديك شوند. زماني كه متوجه ميشويد نمي توانيد به چيزي كه ميخواهيد دستيابيد ،‌ بسادگي تسليم شده آنرا رها ميكنيد.

شهریور
- سمبل: باکره 
- عنصر: خاک 
- سیاره: عطارد 
- عضو آسیب پذیر: سیستم عصبی 
- روز اقبال: چهارشنبه 
- اعداد شانس: 3 و 5
- سنگ خوش یمن: یاقوت کبود
- رنگ: سبز 
- گل: بنفشه 
- حیوان: سگ کوچک - گربه
می تواند چنان تودار باشد که به نظر برسد که از برخورد با دیگران منع شده ولی آنگاه که به عشق واقعی خود دست پیدا کند، دیگر این ویژگی او را نخواهید دید. برای چنین انسان فداکار و مهربان، تحمل سختی بسیار با ارزش است. او به آسانی در عشق گول نمی خورد چون می داند در پی چیست.

مشخصات کلی متولدین شهریورماه:
حسّاس ، با هوش ، شاد و سر حال ، دقیق ، وظیفه شناس ، خوش هیکل و خوش تیپ ، سالم و تندرست ، اهل سازش ، سود جو ، خجول ، بد پیله ، واقعاْ ساعی و کوشا ، سرمایه دار ، کمال گرا ، صبور و آرام ، عاشق سلامت خود  ، متّکی به نفس ، خونسرد و خوددار ، عاشق کامپیوتر ، روشنفکر و دانشمند ، قابل  انعطاف ، وسواسی ، پر انرژی ، مبتکر ، اهل اعتدال و میانه روی ، کمک رسان ، اهل انتقاد ، معتمد ، وفادار ، با ایمان ، رام نشدنی ، بی ریا و بی تزویر ، خوش قلب ، چشم و گوش بسته ، با شرم و حیا ، ثابت قدم ، مورد حسد قرار می گیرد ، دور از جرّ و بحث ، گول زرق و برق را نمی خورد ، فرشته خو ، خیلی درس خوان ، چابک ، خیال پرداز ، دارای ذائقه قوی ، با انضباط و مستقل ، کاردان و لایق ، نکته سنج ، خود کفا ، پر توقّع ، اهل همدردی ، زود رنج ، قاطع ، دور اندیش ، خرده ‌گیر و خورده بین .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)