عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

تولد 2 سالگی گل دخترم

1392/6/8 14:28
نویسنده : مامان فاطمه
500 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهونه قشنگ من

رفیق روز تنگ من

شاپرک سفید من

امید فرداهای من

دختر رویاهای من

تولدت مبارک

   

هفتم شهریور خونه مامان جون یه تولد کوچولو گرفتیم و از همه بیشتر به تو خوش گذشت چون واسه خودت خوب بود چون حسابی رقصیدی و کیف کردی

تولد امسالت با تم جوجه بود

1

20

2

3

4

6

7

8

9

خیلی ورجه وورجه کردی و نمی گذاشتی ازت عکس بگیرم

10

11

12

13

من پشت دوربین ادا در می آوردم که تکون نخوری تو هم مثل من شرع کردی ادا در آوردن

14

15

مامان جون : 20000 تومان

دایی حمید:10000 تومان

 مادر هم هفته بعد یه لباس بهت داد

کادوی من

16

کادوی بابا کاظم

19

کادوی خاله عاطفه

18

 

من جهان را در وجود یک شهریوری خلاصه می کنم ،

زمین را در چشمان مهربانش ،

آسمان را در صورت آرام بخشش ،

خورشید را در گرمای وجودش ،

آب را در زلالی و یکرنگی نگاهش ،

با یک شهریوری که باشی بی نیازترینی

 ستایش جونم

2ساله که عطر تنت بهترین بویی که به مشامم رسیده

صورت قشنگت زیباترین تابلوی زندگیم شده

صدای نازت خوشترین صدای زندگیم شده

بوسیدنت بهترین بوسه عمرم شده

نوازش دستات گرمترین نوازش زندگیم شده

عزیزم , دلبرم , نازنینم ,همه کسم

دوست دارم و می پرستمت

تولد گل یکی یکدونه من

مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سیما مامان هلیا
30 شهریور 92 9:58
غنچه ناز و کوچک تولدت مبارک

ماشاله خیلی ناز و خوشگله بوس بوس بوس


ممنون عزیزم
مامان مهرناز
3 مهر 92 0:34
جوجه کوچولو تولدت مبارک


ممنون عزیزم
مامان فاطمه زهرا
7 مهر 92 18:36
تولدت مبارک البته با تاخیر فروان مامانب دستت درد نکنه چه ایده قشنگ و جدیدی بود ایشالله همیشه به شادی


ممنون گلم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
22 مهر 92 14:28
سلام عزیزم دختر شما اگه متولد 6 مهر باشه یه روز با پسر من فرق می کنه تولدش مبارک باشه راستب اگه خواستی صفحه متولدین روز 6 مهر رو تو وبلاگم دارم تو قسمت آموزش های مربوط به روز تولد که از روز 6 مهر من آموزش عکس گرفتن رو گذاشتم ماشالله دختر نازی داری خدا حفظش کنه