عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

خاطرات 16 ماهگی

1391/10/6 12:37
نویسنده : مامان فاطمه
293 بازدید
اشتراک گذاری

 

رشته  كوچك رويايي من ،

دنيا اگر خودش را تباه کند نميتواند

به عشق من به تو شك كند

تمام بودنت را حس مي كنم ...

حاجتي به استخاره نيست

 عشق ما ... عشق من به تو

عشق تو به من

يك پديده است ...

يك حقيقت بي نياز از استخاره وگمان

صداي قلب تو ... صداي زندگيست

 عزیزکم 

  زندگي را دوست داشته باش

زندگي را زندگي كن

 حتی وقتي بزرگ شدي 

كودكانه زندگي كن جانكم

مادرانه ترين لحظه هاي امروزم

 همين لحظه است...همين لحظه كه

                 با تمام جان عاشقم                   

 دوستت دارم را يواشكي به

 تو هديه ميكنم...

pink flowers

نی نی مامان ، عزیز دردونه من، چراغ خونه من توی این ماه اتفاق چندانی نیفتاد

pink flowers

١٩ آذر شام  خونه عمو بهنام بودیم وای که چقده بازی و شیطنت کردی فسقلی

pink flowers

موهات خیلی بلند و نا مرتب شدن واسه همین ٢٦ آذر ماه واسه اولین بار بردمت آرایشگاه ، اولش آروم نشستی ولی همین که خواستن قیچی رو بزنن به موهات تکون خوردی و موهای جلوی سرت یه  خورده کوتاه شد بعد هم شروع کردی به گریه و آوردیمت خونه و فرداش مامان جون خود یه کم موهای پشت سرتو کوتاه کرد و جالب اینکه خیلی آروم نشسته بودی

pink flowers

شب یلدا خونه سهیلا واسه تولد دخترش پرنیا دعوت داشتیم به تو خیلی خوش گذشت چون همش در حال بازی و شیطنت بودی راستی صبح ٣٠ آذر که رفتیم واست لباس بخریم توی مغازه اسباب بازی هم داشت چه گریه ای گذاشتی واسه بولینگ   

ني ني شكلك

 و بعد از اینکه رفتیم یه اسباب بازی فروشی دیگه که واست یه چیزی بخریم گیر داده بودی به ماشینها و بعد از کلی شیطنت توی مغازه بالاخره یه چیزی خریدی

 

pink flowers

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فتانه
28 دی 91 1:17
سلام دخملی خیلی ماهی اگه دوست داشتی به ایلین جون ماهم سربزن تاباهم دوستشیم