عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

ستایش در 17 ماهگی

1391/11/9 11:13
نویسنده : مامان فاطمه
271 بازدید
اشتراک گذاری

ای امید زندگیم ....

 با تو سبز و خرم است دنیای من

ای بهار روشن فردای من

میرسم با تو به اوج کهکشان ...

ای تمنای دل تنهای من ...

 

ماشاالله ماشاالله روزبه روز شیطونتر می شی و گاهی اوقات اینقدر شیطنت و توی یک کلمه اینقده اذیت می کنی که دلم می خواد بشینم و زارزار گریه کنم

خیلی دوست داری که یه مداد و کاغذ برداری و نقاشی که نه خط خطی بکشی

و واسه اینکه هر روز کاغذهات توی خونه پخش بود

یه تخته جادویی بهت دادیم تا باهاش بازی کنی

 

گیر دادی به سی دیهای کلیله و دمنه

و روزی تقریبا8-7 بار در روز اونا رو تماشا می کنی

ترانه های کلیله و دمنه 1و2

 

واسه اینکه کمتر سی دی ببینی

واست یه ماشین کوکی کوچولو خریدم که هم آهنگ می زنه

و هم دور خودش می چرخه و دو تا عروسک داخلش سرشونو تکون می دن

 

توی رقص همچین مهارت پیدا کردی

و وسط رقص زانوهاتو تا می کنی و می رقصی

در هر حالتی که باشی تا صدای یه آهنگ می شنوی باید خودتو یه تکون بدی!!!!!!

گاهی وقتها وسط سالن می رقصی و خاله عاطفه هم با خودت می بری و ....

روی مبلها راه میری و روی دستشون می ایستی و بازی می کنی

 

وسایلی رو که روی زمین ریختی اگه جمع کنیم

دوباره میای و اونا رو پخش می کنی و میری

 

ووووووووووووووووووو

گاهی اوقات واقعا نی نی ناز و حرف گوش کن و خوبی می شی و جیگررررررررررررررررو هر کاری بهت می گیم انجام می دی

 

تا یه چیز به درد نخور می بینی

و پوست کیک و شکلاتهاتو می ری و توی سطل زباله می ریزی

چادر می پوشی و کنار جا نماز می شینی

و سرتو می گذاری روی مهر و بر میداری و زیر لب یه چیزهایی زمزم می کنی

 

قاشق بر میداری و خودت غذا می خوری

و البته تمام لباس و سرو صورتت هم کثیف می کنی

  

این ماه گیر دادی به شیر موز و شیر توت فرنگی

و وقتی دلت هوای شیر می کنه میری در یخچال و می گی باااااااااا

و جالب اینکه جدیدا انگشتتو می کنی توی دهنت و در میاری یعنی خوراکی می خوای

 

میری توی آشپزخونه و گاهی اوقات علاوه بر اینکه در گاز رو باز می کنی

شعله ها رو هم کم و زیاد می کنی و اگه متوجه نشیم معلومه چی به سر غذامون میاد

49.gif

مثل این گربه ای که توی یخچاله در رو باز می کنیم سریع میری

و توی یخچال البته طبقه پایین می شینی

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

توی یک کلمه عزییییییییییییییییییییییزی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)