عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

شعر خوندن به زبان ستایشی

1392/8/17 11:36
نویسنده : مامان فاطمه
359 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

  توپولویم اوپوو                 صورتم مثل اولو

     قدو بالام اوچوله                  چشم و ابروم سیاهه

مامانه اوب دایم                میشینه توی اونه

 می بافه دون دونه              لباس بچه ها      

می پوشم اوشل                 مثا دسته اُ ل    

گونشش  مشی اشی لب بوم ما نشین

بارا میاد خیش  میشی

برف میاد گو میشی

می افتی توی نقاشی

نقاشی درت میاره

تو هیاگت( خجالت ) می کشی

یه روز آقا اگوشه

دوید دنیال موشه موشه تو هولاخ

گفت آخ

وایسا وایسا کارت دارم

من خرگوش بیدادارم

کاری با تو ندارم

دوست دارم

 

 بابا لفته ادایه

سرش میخاره

دختر من هِ ( هل) داره ففل داره

شیشه گلابی پهلوش

ماشالاچشم ابو

یه توپ دارم گیگیلیه

سرخ و سفیدو آبیه

میزنم زمین هالامییه

نمیدونی تاکژا

من این توپو نداشم

مشقامو خوب موشتم

بابام بهم عیدی داد

یه توپ گگلی داد


اتل متل توتوله

گاو حسن شجوره

نه شیر داره ببستون

شیرشو بردن هندستون

یک - دو سه -شیشت زن ترکی بسون

اسمشو بزار آقا قزی

دور کلاش ممزی

هاچین و واچین یه پاتو بشین

 

 تاب تاب عباشی خدا نندازی

اگه بندازی بگله ببا کاظم بیندازی

 

            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسین
19 آبان 92 12:33
سام ما هم شیرازی هستیم خوشحال میشم با هم اشنا بشیم


سلام عزیزم خوشحالم از آشناییتون