عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

ماهی من

1392/4/11 8:55
نویسنده : مامان فاطمه
322 بازدید
اشتراک گذاری

 

دل من تنگ بلوریست که یک ماهی سرخ کوچک 

روزگاریست  درآن مهمان است

نه که مهمان که دراین دورخراب 

همه دنیای من است وجان است 

ماهیِ کوچک من کوچک نیست 

وبزرگ است به اندازه دریای دلم

ودلی داردکه ،مملوازپاکی وسرسبزی هاست

وه که این ماهی زیباوقشنگ

بانگاهی که پرازوسوسه خواستن است

هرنفس به کجامیبردآرام دلم

گاه دریای دلم طوفانیست

ازهیاهو و شروشور دلش

وزمانی که دلش آرام است

دلم ازهرچه پریشانی واندوه تهی ست

شاه ماهیِ دلم هرچه که هست

رمزامواج پراز زندگی این دریاست

واگرروزی ازاین تنگ بلورین برود

شیشه وسعت آبی دلم 

بی صدامی شکند.

 عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله
11 تیر 92 11:03
ستایش جان خیلی خوشگل و معصوم شدی با چادر ایشالا در سفرهای زیارتی مامان جونت ازت عکس بگیره و در این صفحه قرار بده همیشه سلامت و شاد باشی
مامان
12 تیر 92 12:34
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
ریحانه(مامان پارسا)
19 تیر 92 11:07
چه مامان خوش سلیقه و عاشقی ماشاا... موافقید برای تبادل لینک
مهسا مامان نورا
2 مرداد 92 16:15
ناز دختر من واقعاً قابل ستایشی ماهی کوچولو تنگ بلور نورای من هم در مسابقه شرکت کرده 190 کدش هست خوشحال میشم بهش رای بدید به ما سر بزنید .
ژالــــــــه
26 مرداد 92 13:04
چقدر همــــ چادر بهشــ میاد تاجشـ همـ خیلیـ نازهـــ