عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

ستایش و شیطنت

1391/9/18 9:02
نویسنده : مامان فاطمه
234 بازدید
اشتراک گذاری

   کاش می شد همه احساسی که بین من و تو هست را تشریح کرد،شاید فقط محبت نیست! احترامیست که من برای خالق می گذارم!

ستایش مهربان مادر،

همه بازیهای کودکیت را دوست دارم و هر روز حس بزرگ شدنت را با لذتی آمیخته با شادی لمس می کنم.

نمی خواهم آرزو کنم کاش به اندازه آغوش من می ماندی

من با هر تار موی تو که رشد می کند اوج می گیرم!

لذت دیدن قد برافراشتنت به تنگ شدن آغوش من می ارزد

عزیزخالص مادر

عاشق جا گرفتنت میان بازوانم هستم

باید این آغوش همپای تو بزرگ شود!

 ماشاالله اینقدر شیطون شدی که نمی دونم از کدوم شیطنتت بنویسم

از مبلها بالا میری و لامپها رو روشن می کنی

جلوی میز تلویزیون می ایستی و تمام صفحه تلویزیون و میزشو پر از جای دست می کنی

خودت قاشق بر میداری تا غذا بخوری ولی چه غذا خوردنی ؟!تمام لباس و صورت و موهاتو پراز غذا می کنی شیطون خانوم

 

وای چند وقته که عادت کردی شبها دیر می خوابی خدا به دادم  برسه

بهانه می گیری که واست آب بریزم توی شیشه شیرت و بعد سر سیشه رو فشار می دی روی وسایل و اونا رو خیس آب می کنی.

خیلی ناناز شدی مدام خودتو واسمون لوس می کنی

سعی می کنی از میز تلویزیون بالا بری

 خودت با لیوان می تونی آب بخوری البته همه جا رو هم خیس می کنی

toddler in highchair

خیلی دوست داری که یه برگ کاغذ و قلم پیدا کنی و اونا رو خط خطی کنی

animated baby

 

 توی یه چشم بهم زدن همه جا رو بهم میریزی و

 اگه جلوی خودت اونجا رو مرتب کنیم باز هم وسایلتو پخش می کنی و وا نمی ایستی و میری

  مسواک بر میداری و دندوناتو مسواک می کنی مخصوصا بداز قطره آهن سریع سراغ مسواکتو می گیری

شکلکهای جالب و متنوع آروین

از کارتهای بن بن بن کلمه های زیر رو یاد گرفتی و راحت نشون می دی

نان- بابا- مامان- تاب - آب - گل - دست - پا - مو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)