عزیز دلم، ستایش عزیز دلم، ستایش ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ عزیزترینموبلاگ عزیزترینم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

❀◕ ‿ ◕❀چشمهای ستایش چشمه زندگی❀◕ ‿ ◕❀

آخ جون 10 روز دیگه مونده

1392/5/23 12:23
نویسنده : مامان فاطمه
656 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر شیرینم باورم نمیشه 10 روز دیگه تولد 2 سالگیته

ومن یه دختر خانومه 2ساله دارم

با هزاران هزار آرزو براش

ومادر بودنم 2 ساله شده،

 قبل از اینکه تو دلم بیای هیچوقت فکر نمیکردم مادر بشم

و تصور این روزها رو نداشتم وچقدر خوب وشیرینه مادر دختر چون تو بودن.

همیشه میگفتم اگه قراره مادر بشم وفرزندی داشته باشم خدا کنه که دختر باشه

و خدا این لطفو به من وبابا کرد و تو رو به ما داد

و هر روز و هر ساعت شیرنی زندگیو با وجود تو و دیدن تو بیشتر حس میکنیم.

نمیدونی واقعا" نمیدونی هر بار که نگاهت میکنم و صداتو میشنوم چه لذتیو تجربه میکنم

وقتی که خوابی غرق بوسه های من میشی و با بوی تو خوابم میبره

دخترم دردونه مابینهایت از بودنت غرق شادیم و خوش به سعادت ما که دختری چون تو

داریم.     

 

بینهایت دوسِت داریم و شادی وسلامتی وموفقیت تو آرزوی ماست.


 

1 سالگی ستایش

1


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ژالــــــــه
26 مرداد 92 12:56
مامان ندا
27 مرداد 92 17:25
چه عکس نازی داری خیلی خوشمل یماشالله
خوشحال میشم ماروبه عنوان یکی ازدوستانتان بپذیرید


ممنون عزیزم آدرس وبتو لطفا بگذار
مامان بچه ها
29 مرداد 92 11:33
سلام من مامان رقیه وعلی هستم عکسهای کوچولوتون خیلی ناز بود. خوشحال میشم با ماهم دوست بشین


من هم خوشحال می شم با شما دوست شم فقط آدرس وبتونو بگذارین